Wednesday, January 13, 2010

ေျပးလမ္းေပၚက အိပ္မက္တစ္စံု

ကၽြန္ေတာ္ဟာ တာေ၀း အေျပးသမား တစ္ေယာက္ပါ… ၾကံဳေတြ႔ရတဲ႕ အျဖစ္အပ်က္ ကေလးကေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ ေျပးလမ္း တစ္ခုေပၚက အမွတ္တရ ေလးပါ ကၽြန္ေတာ္ မီတာ ၃၂၀၀ အေျပးျပိဳင္ပြဲ ၀င္ဖို႕အတြက္ တစ္ရာသီလံုး ေလ႕က်င္႕မႈေတြ ကၽြန္ေတာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ လုပ္ေနခဲ႕ေပမဲ႕ အရင္တုန္းကတည္းက ရထားတဲ႕ ေျခေထာက္ ဒဏ္ရာက ခုခ်ိန္ထိ မသက္သာေသးပါဘူး.. ဒါေၾကာင္႕လဲ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဒီျပိဳင္ပြဲကို ၀င္သင္႕ မ၀င္သင္႕ အတန္တန္ စဥ္းစား ခဲ႕တယ္.. ဘယ္လိုပင္ ျဖစ္ေစကာမူ ျပိဳင္ပြဲေန႕ေရာက္ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ ၀င္ျပိဳင္ ျဖစ္ခဲ႕ပါတယ္…

အသင္႕ျပင္..
ေနရာယူ
ဒိုင္း……………….
ေသနတ္သံက က်ယ္ေလာင္စြာ ထြက္လာျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕လဲ တာလႊတ္တဲ႕ ေနရာကေန ေျပးထြက္လာၾကပါ ေတာ႕တယ္.. မိန္းခေလးတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္႕ ေရွ႕ကေန ေျပးေနတာကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔ရတယ္… ပထမ အေျပးပတ္လမ္း သံုးပတ္ ျပည္႕တဲ႕အခ်ိန္မွာ ေျခေထာက္က နာက်င္လြန္းလို႕ ေထာ႕နင္း ေထာ႕နင္း ျဖစ္ေနပါျပီ.. ေကာင္မေလးရဲ႕ ေနာက္မွာ ကၽြန္တာ္ဟာ တစ္ေျဖးေျဖး ေ၀းျပီး က်န္ရစ္ခဲ႕ျပီ ဆိုတာ ကိုယ္႕ကိုယ္ကို သေဘာေပါက္ မိတယ္.. ဒီအခါမွာေတာ႕ အရွက္တကြဲ ျဖစ္ျပီဆိုတဲ႕ စိတ္အေႏွာက္အယွက္က ပိုပိုျပီး ဖိစီးလာပါတယ္.. ပထမေနရာက ဦးေဆာင္ေျပးေနသူ မိန္းခေလးက ကၽြန္ေတာ္႕ထက္ ေျပးလမ္း ၂ပတ္ ေစာေနခဲ႕ ပါတယ္..
မိန္းခေလးက ပန္းတိုင္ကို ၀င္သြားတဲ႕ အခ်ိန္မွာ ၾကည္႕ရွဳေနတဲ႕ ပရိသတ္ေတြဆီက ေ၀း ဆိုတဲ႕ အလြန္က်ယ္ေလာင္ လွတဲ႕ လက္ခုပ္ၾသဘာသံနဲ႕ ေအာ္ဟစ္ အားေပးတဲ႕ အသံၾကီးကို ကၽြန္ေတာ္ၾကားလိုက္ရပါတယ္.. ကၽြန္ေတာ္႔ တစ္သက္မွာ ၾကားဖူးသမွ် အားေပးသံေတြထဲမွာ အက်ယ္ေလာင္ဆံုး အသံေတြဘဲ ျဖစ္ပါတယ္.. အဲဒီခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားလိုက္မိတာက ဒီျပိဳင္ပြဲကေန ကၽြန္ေတာ္ထြက္သင္႕ျပီဆိုတာပါဘဲ.. ဒီပြဲကို ၾကည္႕ရွဳအားေပးေနတဲ႕ ပရိတ္သတ္ ေတြက ေျခေထာက္ ေထာ႕နင္း ေထာ႕နင္းနဲ႕ ေျပးေနတဲ႕ ကၽြန္ေတာ္႕လို လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ပန္းတိုင္ ၀င္ခ်ိန္ထိ ေအာင္ ေစာင္႕ၾကည္႕ခ်င္ၾကလိမ္႕မယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ မထင္ပါဘူး… ဒါေပမဲ႕လည္း ကၽြန္ေတာ္႕ အတြင္းစိတ္ကေတာ႕ ဆက္ေျပး ဖို႕ကိုဘဲ တိုက္တြန္းေနခဲ႕ပါတယ္..

ပန္း၀င္ဖို႕ ေျပးလမ္း ၂ပတ္ေလာက္ က်န္ေသးတဲ႕အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္႕ေျခေထာက္ေတြက ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါး နာက်င္ ကိုက္ခဲလို႕ေနပါျပီ.. နာက်င္ျခင္းေတြနဲ႕ ခက္ခက္ခဲခဲ ပင္ပန္း ဆင္းရဲျခင္း ၾကီးစြာနဲ႕ ဆက္ေျပးေနရင္းနဲ႕ ေနာက္ႏွစ္ ေတြမွာ ဒီအေျပးျပိဳင္ပြဲကို ၀င္ေရာက္ယွဥ္ျပိဳင္ျခင္း မျပဳေတာ႕ဖို႕ ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်လိုက္ မိပါတယ္.. တကယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္႕ေျခေထာက္ ျပန္ေကာင္းလာခဲ႕ရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္ မျပိဳင္ ခ်င္ေတာ႕ပါဘူး.. ကၽြန္ေတာ္႕ထက္ ေျပးလမ္း ၂ပတ္ေစာျပီး ပန္း၀င္ သြားတဲ႕ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ကိုေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ႏိုင္ေအာင္ မေျပးႏိုင္ခဲ႕တာ ရွက္ဖို႕ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္.. မိန္းခေလးတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္႕ကို အႏိုင္ ရသြားတဲ႕အျဖစ္.. ေတြးၾကည္႕ ရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္မ်ား အသံုးမက်လိုက္တဲ႕ လူလဲဗ်ာ…..

ကၽြန္ေတာ္ ပန္း၀င္မ်ဥ္းေၾကာင္းကို ေက်ာ္ျဖတ္လိုက္တဲ႕အခ်ိန္မွာ ခုနက ပထမဆံုးပန္း၀င္သြားတဲ႕ မိန္းခေလးကို အားေပးၾကသလိုမ်ိဳး က်ယ္ေလာင္လွတဲ႕ အားေပး ေအာ္ဟစ္သံ၊ လက္ခုပ္တီးသံ ေတြကို ၾကားလိုက္ရပါတယ္.. ဘာေတြ ဒီေလာက္ ေအာ္ဟစ္ေနၾကပါလိမ္႕… ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္႕ကိုယ္ကို ေမးလိုက္မိတယ္… ဟိုၾကည္႕ ဒီၾကည္႕နဲ႕ ေသခ်ာေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ လိုက္ရွာမိေတာ႕ ေနာက္ျပိဳင္ပြဲ တစ္ခုအတြက္ ျပိဳင္ပြဲ၀င္မဲ႕လူေတြက ေနရာယူေနၾကတာ ေတြ႔ရပါတယ္…. ဒီေတာ႕ သူတို႕ကို အားေပး ေနၾကတာဘဲလို႕ တၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္မိျပီး ေရခ်ိဳးခန္းဘက္ကို ေလွ်ာက္လာခဲ႕ပါတယ္.. အဲဒီခ်ိန္မွာ ပထမဆံုး ပန္း၀င္သြားတဲ႕ ေကာင္မေလးနဲ႕ မေမွ်ာ္လင္႕ဘဲ ၀င္တိုး မိပါတယ္..

သူက ကၽြန္ေတာ္႕ကို
“အိုး….. ရွင္က အရမ္း ေတာ္တာဘဲေနာ္… ဒီလို ရဲရင္႕တဲ႕ ခြန္အား ၊သတၱိေတြ ရွင္ ဘယ္ကမ်ားရပါလိမ္႕…”
“ ရဲရင္႕တယ္? ”
သူ တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႕ လူမွားေနပံုရတယ္.. ကၽြန္ေတာ္က ျပိဳင္ပြဲမွာ ရွံဳးနိမ္႕ခဲ႕တဲ႕လူေလ..

“ကၽြန္မသာ ရွင္႕ေနရာမွာဆိုခဲ႕ရင္ ဒီ ၂မိုင္ေလာက္ ရွိတဲ႕ ေျပးပြဲကို ဘယ္လိုမွ ၀င္ျပိဳင္ႏိုင္မယ္ မထင္ဘူး.. ပထမ ေျပးလမ္းမွာတင္ ထြက္ျဖစ္မွာ ေသခ်ာပါရဲ႕… ရွင္႕ေျခေထာက္က ဘာမ်ားျဖစ္လို႕လဲ … ဒီေလာက္ နာက်င္ေနတဲ႕ ၾကားက ရွင္ ၾကိဳးၾကိဳးစားစားနဲ႕ ပန္းတိုင္ကို ေရာက္ေအာင္ ေျပးႏိုင္တယ္ေနာ္… ကၽြန္မတို႕ေတြ ရွင္႔ကို ေအာ္ဟစ္ အားေပးေနၾကတာ ရွင္ၾကားတယ္မဟုတ္လား… ပြဲၾကည္႕တဲ႕သူေတြ အားလံုးကလဲ နာက်င္ေန တာေတာင္ အရွံဳး မေပးဘဲ ျပီးေအာင္ ျပိဳင္ပြဲ၀င္သြားတဲ႕ ရွင္႕ရဲ႕ စိတ္ဓာတ္ကို ခ်ီးက်ဳး ေလးစားျပီး အားလံုးက လက္ခုပ္တီး၊ ေအာ္ဟစ္ျပီး အားေပး ေနခဲ႕ၾကတာေလ…”

အိုး… အံ႔ၾသစရာပါလား..ကၽြန္ေတာ္ ယံုေတာင္ မယံုႏိုင္ေအာင္ပါဘဲ.. တစ္စိမ္းျပင္ျပင္ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္နဲ႕ ပြဲၾကည္႕ ပရိတ္သတ္ေတြက ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေအာ္ဟစ္ အားေပးေနခဲ႕တာတဲ႕.. အဲလိုအားေပးျခင္းဟာ ဒီျပိဳင္ပြဲမွာ အႏိုင္ရ ဗိုလ္စြဲေစလိုေသာၾကာင္႕မဟုတ္ဘဲ.. ကၽြန္ေတာ္႕အား ျပိဳင္ပြဲကို ဆက္လက္ျပီး ေျပးေစခ်င္ ေသာေၾကာင္႕၊ လက္႕ေလွ်ာ႕ အရွံဳးမေပး ေစလိုေသာေၾကာင္႕ အားေပး ေနၾကျခင္းသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ သိရပါျပီ.. ကၽြန္ေတာ္႕ ေမွ်ာ္လင္႕ခ်က္ေတြ၊ အိပ္မက္ေတ
ြ ျပန္လည္ ေတာက္ပလို႕ လာခဲ႕ပါျပီ… ကၽြန္ေတာ္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်လိုက္ ပါတယ္… ေနာက္ႏွစ္မွာ အေျပးျပိဳင္ပဲြကို ကၽြန္ေတာ္ ျပန္၀င္ျဖစ္ေအာင္ ၀င္ပါေတာ႕မယ္..
ေတာ္ပါေသးရဲ႕… ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ခၽြတ္ျခံဳက်သြားခဲ႕တဲ႕ စိတ္ဓာတ္နဲ႕၊ ေပ်ာက္ရွ သြားေတာ႕မဲ႕ အိပ္မက္ကို ျပန္လည္ အသက္သြင္းေပးလိုက္သူက ထို ပထမ ရသြား ခဲ႕ေသာ မိန္းခေလးသာ ျဖစ္ပါတယ္.. အဲဒီေန႕က ကၽြန္ေတာ္ရခဲ႕တဲ႕ သင္ခန္းစာေလး၂ခုမွာ

ပထမတစ္ခုက တစ္စံုတစ္ဦးဆီက ရလိုက္တဲ႕ အၾကင္နာတရားနဲ႕ အားေပး ခ်ီးက်ဴးစကားေတြဟာ မေမွ်ာ္လင္႕ဘဲ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ဘ၀ကို ေကာင္းေကာင္းၾကီး ေျပာင္းလဲ သြားေစႏိုင္တယ္ ဆိုတာရယ္.
ဒုတိယအခ်က္က ရဲစြမ္းသတၱိ နဲ႕ စိတ္ဓာတ္ခြန္အား ဆိုတာ ဆုတံဆိပ္၊ ေအာင္ျမင္မႈ ဆိုတာေတြနဲ႕ တိုင္းတာလို႕ မရဘဲ ျပိဳင္ပြဲကို ဘယ္လို အခက္အခဲဘဲ ၾကံဳေတြ႕လာပါေစ.. ျပီးဆံုးေအာင္ ယွဥ္ျပိဳင္ျခင္းနဲ႕သာ တိုင္းတာသင္႕ေၾကာင္း နားလည္ခြင္႕
ရလိုက္ပါတယ္..
ၾကီးက်ယ္ေသာ ခြန္အားရွိသူ၊ ဘ၀ကိုေအာင္ႏိုင္သူမ်ား ဆိုတာ ျပိဳင္ပြဲမွာ အႏိုင္ရသူေတြကို ဆိုလိုတာ မဟုတ္ဘဲ ဘ၀မွာ အရွံဳးနဲ႕ ၾကံဳေတြ႔ရေသာ္လည္း အလြယ္တကူ အားမေလွ်ာ႕ဘဲ၊ မေလွ်ာ႕ေသာဇြဲ၊လံု႕လတို႕နဲ႕ ရည္ရြယ္ရာ ပန္းတိုင္ ကို ေရာက္ေအာင္
သြားႏိုင္တဲ႕ သူေတြကိုသာ ေခၚဆိုပါတယ္… အခုေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ အိမ္မက္ေလး တစ္ခု ရွိလာပါျပီ.. အဲဒီအိပ္မက္ေလးက တစ္ျခားမဟုတ္ပါဘူး… အၾကီးတန္းအေျပးသမား ဘ၀နဲ႕ဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္႕ ခြန္အား သစ္ေတြနဲ႕ အေျပး ျပိဳင္ပြဲကို ျပန္၀င္ျပီး အႏိုင္ရေအာင္ ယွဥ္ျပိဳင္ပါမယ္.. အဲဒီခ်ိန္က်ရင္ ကၽြန္ေတာ္ ရွံဳးနိမ္႕ခဲ႕စဥ္ က ရခဲ႕ဖူးတဲ႕ အားေပး ခ်ီးက်ဴးသံ လက္ခုပ္သံေတြကို ျပန္လည္ရရွိ ႏိုင္လိမ္႕လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္မိပါတယ္… ဒီအိမ္မက္ေလးကို ျပန္လည္ ေမြးဖြားေပးလိုက္တဲ႕ ေျပးလမ္းေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ထက္အရင္ ပန္း၀င္သြားသူ မိန္းခေလး ကို ေက်းဇူးတင္ သတိရေနမိမွာပါခင္ဗ်ာ…………
——————————————————————————————————————
ကၽြန္မတို႕ေတြရဲ႕ ဘ၀ ဆိုတဲ႕ တာေ၀း ေျပးလမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ အခက္အခဲဆိုတဲ႕ နာက်င္မႈေတြ၊ ရွံဳးနိမ္႕မႈေတြနဲ႕ လူတိုင္း ၾကံဳေတြ႕ၾကမွာပါ.. အဲဒီလို အခက္အခဲေတြ၊ ရွံဳးနိမ္႕မႈေတြနဲ႕ ၾကံဳတဲ႕အခါမွာ ကၽြန္မတို႕ဟာ လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႕ လက္ေလွ်ာ႕ အရွံဳးေပးၾကမလား စဥ္းစားစရာပါ…. ၾကီးက်ယ္ ျမင္႔ျမတ္တဲ႕ ေအာင္ႏိုင္သူ ၊ မဟာ လူသားဆိုတာ ဘ၀မွာ စီးပြားဥစၥာ ၾကီးပြား ခ်မ္းသာေနျပီး၊ ေအာင္ျမင္ထင္ရွား ေက်ာ္ၾကားေနတဲ႕သူေတြကို ေခၚတာမဟုတ္ဘဲ အခက္အခဲမ်ား၊ ရွံဳးနိမ္႕မႈမ်ားနဲ႕ ရင္ဆိုင္ ၾကံဳေတြ႔လာတဲ႕အခါမွာ လက္ေလွ်ာ႕အရွံဳးမေပးဘဲ ျပန္လည္ၾကိဳးစား ရုန္းကန္ျပီး ဘ၀ေျပးလမ္း ကို ခြန္အားသစ္မ်ားနဲ႕ ဆက္လက္ ယွဥ္ျပိဳင္သူမ်ားကိုသာ ေခၚပါတယ္ဆုိတာ ဒီေျပးလမ္းေပၚက ရွိလိုက္တဲ႕ သင္ခန္းစာ ေလးပါ… ကၽြန္မတို႕လဲ ဘယ္ေလာက္ၾကီးမားတဲ႕ ရွံဳးနိမ္႕မႈနဲ႕ ၾကံဳေတြ႔ရပါေစ ဘ၀ ေျပးလမ္းေပၚက မစြန္႕ခြာဘဲ ရွိသမွ် ခြန္အားတို႕နဲ႕ ရင္ဆိုင္ အႏိုင္ယူ ၾကပါစို႕လားရွင္….
“Chicken Soup For the Teenage Soul” မွ Ashley Hodgeson ရဲ႕ To Track Down My Dream ကို စိတ္ဓာတ္ က်အားငယ္ေနသူမ်ား၊ တနယ္တေက်းမွာ လႈပ္ရွားရုန္းကန္ ေနၾကသူမ်ားအတြက္ ဘ၀ ခြန္အား သစ္မ်ား ရရွိၾကေစဖို႕ ဘာသာျပန္ ေ၀ငွပါသည္..
ေအာင္ျမင္ၾကပါေစရွင္...........
ေခ်ာ (အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) www.missgreenlady.com

0 comments:

Post a Comment