Friday, October 30, 2009

သမုိင္းႏွင့္ပထ၀ီ

သမုိင္းကုိမသိရင္ အအ
ပထ၀ီကုိ မသိရင္အကန္းတဲ႔
သမုိင္းနဲ႔ပထ၀ီကုိသိဖုိ႔ေ၀းစြ
က်ေနာ္ကုိေမြးတာက သန္းေခါင္းယံလမုိက္ည
ဒီလုိနဲ႔ သိခ်င္လုိ႔ က်ေနာ္ကုိက်ေနာ္ေမး
က်ေနာ္ဟာ အကန္းေလးေပါ့
ဒါေၾကာင့္…က်ေနာ္ဟာ
ဟယ္လင္ကဲလားနဲ႔ ဘာမွမကဲြျပား မျခားနား
ကဲြျပားျခားနားတာက
ဟယ္လင္ကဲလားက လျပည္႔ညမွာေမြး
က်ေနာ္ကလမုိက္ညမွာေမြးျပီး
သူမရဲ႕ေဘးမွာ ေဖးမကူညီမည္႔သူ မရွားေပးမယ္
က်ေနာ္ရဲ႕ေဘးမွာက ေဖးမကူညီဖုိ႔ေ၀းစြ
က်ေနာ္ကန္းေနတဲ႔မ်က္လုံး
ၾကည္လင္အုံးကြဆုိျပီး ထုိးေဖါက္
မၾကားရတဲ႔နား ၾကားခ်င္အုံးကြဆိုျပီးထုိးေဖါက္
အ အ ျဖစ္ေနတဲ႔ပါးစပ္
ေျပာခ်င္အုံးကြဆုိျပီး အပ္နဲ႔ခ်ဳပ္

က်ေနာ္ဘာလုပ္လုိ႔ ရအုံးမွာလဲ
ဒါေပမဲ႔ ဟယ္လင္ကဲလားလုိ
ကမၻာေက်ာ္ခ်င္တဲ႔ က်ေနာ္ရဲ႕ဆႏၵ တားမရ ဆီးမရမုိ႔
အေဖါက္ခံထားရတဲ႔ နားနဲ႔မ်က္လုံး
အခ်ဳပ္ခံထားရတဲ႔ပါးစပ္
ဒါေတြကုိမမွတ္အားပါဘူး
သည္းေျခမရွိတဲ႔ အမွတ္အသားနဲ႔
ေကာင္းေနေသးတဲ႔ လက္နဲ႔ေျခ
ဒါေတြဟာ အားေတြပဲဆုိျပီး
ေျခေထာက္ကပထ၀ီ ေျမျပင္ကုိအမွီျပဳ
လက္ကေန ကေလာင္တံကုိင္ဆဲြ
ဟယ္လင္ကဲလားနဲ႔ အျပိဳင္ခ်ဲေတာ့
က်ေနာ့္ ပတ္၀န္းက်င္က
ေဟ႔ေကာင္အကန္း….မင္းဘာသရမ္းမလုိ႔လဲတဲ႔
ေဟ႔ေကာင္အ အ …မင္းဘာေတြဖြင့္ဟအုံးမလုိ႔လဲတဲ႔
ဒါေၾကာင့္……
သမုိင္းနဲ႔ပထ၀ီကုိမသိတဲ႔ က်ေနာ့္ရဲ႕အျဖစ္
ဘယ္လုိလုပ္စိတ္ညစ္အားမွာလဲ
ဒါေတြအားလုံးကုိလစ္လ်ဴရွဴ
ဇဲြနဲ႔အားမာန္ကုိ အေဖၚျပဳ
က်ေနာ္သစၥာျပဳလုိက္မယ္
က်ေနာ့္ လက္ေျခေတြပါ က်ိဳးသြားပါေစ
က်ေနာ္ ႏွလုံးသားမေၾကြမခ်င္း
က်ေနာ္နုိင္ငံ အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာရဲ႔
သမုိင္းနဲ႔ပထ၀ီ အတြက္
ခရီးဆက္မယ္…ရပ္တန္႔မေနဘူးေဟ႔………..။
မင္းသုည(ကြမ္းျခံကုန္း)
ဗုဒၶတကၠသုိလ္

0 comments:

Post a Comment