Thursday, October 13, 2011

ဆိုင္ကယ္စီးျပ၊ ဖားခုန္ျပ ဆိုလည္း လုပ္ေပးရတယ္"

မဇၥ်ိမသတင္းဌာန | ၾကာသပေတးေန႔၊ ေအာက္တုိဘာလ ၁၃ ရက္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ၁၆ နာရီ ၄၁ မိနစ္

ခ်င္းမုိင္ (မဇၩိမ) ။        ။ ၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္ “ေရႊဝါေရာင္ေတာ္လွန္ေရး” အတြင္း  ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေတာင္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္
ေငြၾကာယံ ေက်ာင္းတုိက္ကို လံုထိန္းရဲမ်ားႏွင့္ စစ္တပ္က ဝင္ေရာက္စီးနင္းၿပီး သံဃာေတာ္မ်ားကို ဖမ္းဆီးခဲ့သည္။      
အစိုးရကို ဆန္႔က်င္ေသာ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ လမ္းေလွ်ာက္ ဆႏၵျပမႈကို ဦးေဆာင္သူမ်ားဟု စြပ္စြဲၿပီး ေထာင္ခ်ခံရသည့္ ဦးဇင္းတပါးျဖစ္ေသာ ဦးဣႆရိယ (ေငြၾကာယံ)မွာ ရွမ္းျပည္နယ္ က်ဳိင္းတံုေထာင္တြင္မွ  ဗုဒၶဟူးေန႔တြင္ လြတ္ေျမာက္လာခဲ့သည္။
ေျခာက္ႏွစ္ခြဲ ေထာင္ဒဏ္ခ်ခံရျပီးေနာက္ ေလးႏွစ္ေက်ာ္အၾကာတြင္ လြတ္ေျမာက္လာခဲ့ေသာ ေထာင္တြင္း ရဟန္း ဝတ္ခြ်တ္ျခင္းခံခဲ့ရသူ ဦးဣႆရိယကို မဇၩိမသတင္းေထာက္ ေက်ာ္ခက ဆက္သြယ္ ေမးျမန္းထားသည္။


အရွင္ဘုရားရဲ႕ ဘြဲ႔အမည္နဲ႔ ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး အက်ဥ္းက်ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ သိပါရေစဘုရား။

“ဦးဇင္း ဘြဲ႔အမည္ကေတာ့  ဦးဣႆရိယ ပါ။ လူနာမည္ကေတာ့ ေအာင္ကိုၿငိမ္း။ အဖမ္းခံရတာကေတာ့ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္ ေရႊဝါေရာင္ စီတန္း လွည့္လည္တဲ့ အထဲမွာ ပါတာေပါ့။ ပါေတာ့ စက္တင္ဘာ ၂၆ ရက္ေန႔မွာ ဦးဇင္းတို႔
ေက်ာင္းကို တေက်ာင္းလံုး ဝင္စီးတာေလ။ အဲဒီအထဲမွာ ဦးဇင္းလည္း ပါသြားတယ္ေပါ့။ အဲဒီအထဲမွာမွ ဦးေဆာင္တဲ့ ကိုယ္ေတာ္ခုႏွစ္ပါးကို ေရြးထုတ္ၿပီး ေထာင္ေျခာက္ႏွစ္ခြဲ ခ်ေတာ့ ပါသြားတာေပါ့”

saffron
၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္ “ေရႊဝါေရာင္ေတာ္လွန္ေရး” ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ လမ္းေလွ်ာက္ ဆႏၵျပေနသည့္ သံဃာေတာ္မ်ားကို ေတြ႔ရစဥ္ (ဓါတ္ပံု မဇၥ်ိမ)
အဖမ္းခံရပံုနဲ႔ စစ္ေၾကာေရးမွာ ေတြ႔ႀကံဳခဲ့ရပံုကို ျပန္ေျပာျပႏိုင္မလား ဘုရား။

“အဖမ္းခံရတဲ့ စက္တင္ဘာ ၂၆ ရက္ည ၁၂ နာရီ ဝန္းက်င္မွာ ဦးဇင္းတို႔ တေက်ာင္းလံုးကို စစ္တပ္က ဝင္စီး လိုက္တယ္။ ျမင္ကြင္းကေတာ့ ဒကာႀကီးရယ္ … အနိ႒ာ႐ုံပါပဲ။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းနဲ႔ပင္ မတူေတာ့ပါဘူး။ သံဃာ
ေတြကို ဝင္စီး၊ ဆြဲထုတ္တာေတြဟာ ျမင္မေကာင္းဘူး။ တခ်ဳိ႕ ကိုယ္ေတာ္ေတြ ဆိုရင္ ဆြဲခ်ေတာ့ သကၤန္းေတြ
လည္း မရွိေတာ့ဘူး။ တခ်ဳိ႕ ဦးဇင္းေလးေတြဆို ႐ုိက္ႏွက္ၿပီး တိရစာၦန္လိုပဲ ဆြဲထုတ္သြားတာ ဖိနပ္မပါ သဃၤန္းမပါ ကိုယ္လံုးတီးေတြပါပဲ။ စစ္ေၾကာေရးေရာက္မွ တခ်ဳိ႕ကို ျမင္ေကာင္းေအာင္ သကၤန္းေလး ျပန္စီးေပးတာ”

“ဦးဇင္းတို႔ေတြ ဆိုရင္ စစ္ေၾကာေရးမွာ ဝင္ကတည္းက လူဝတ္လဲပစ္လိုက္ၿပီး သံုးလေလာက္ ဖိနပ္မစီးရဘူး။
သူတို႔က ဘုန္းႀကီးမွန္း ဘာမွန္းေတြလည္း မသိၾကဘူး။ ဆိုင္ကယ္ စီးျပ၊ ဖားခုန္ျပ ဆိုလည္း လုပ္ေပးရတယ္။
ေျခေထာက္နဲ႔ ကန္တာ ေက်ာက္တာေတြကေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္။ တကိုယ္လံုးကို မဲေနေအာင္ကို လုပ္ၾက တာ။ ျပန္ေျပာရတာေတာင္ စိတ္ထဲ မခ်ိဘူး ဒကာႀကီးရယ္။ ႏွိပ္စက္ခံရတာကေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ ေငြၾကာယံေက်ာင္း တိုက္က မိတဲ့ကိုယ္ေတာ္ေတြ အကုန္လံုးပါပဲ။ ေနာက္ပိုင္း ဓါတ္ပံုေတြထဲမွာ ပါလာတဲ့ ဦးဇင္းေလးေတြလဲ ဖမ္းၿပီး
ႏွိပ္စက္ေထာင္ခ်ခံရတာပဲ”


ေရႊဝါေရာင္ ႏွစ္ပတ္လည္ ေလးႏွစ္ေက်ာ္သြားၿပီ ဆိုေတာ့ သပိတ္ေမွာက္ခဲ့တာက ပ်က္ျပယ္သြားၿပီ
လုိ႔ သေဘာ သက္ေရာက္လား။


“ဘယ္ေတာ့မွ ပ်က္ျပယ္ မသြားပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ့ ျပည္သူလူထုေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ဆူပူေသာင္းၾကမ္းတဲ့နည္းနဲ႔ မဟုတ္ပဲ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ဆႏၵေဖာ္ထုတ္တဲ့ ရဟန္း၊ သံဃာေတြနဲ႔ ျပည္သူလူထုကို
အစိုးရက ရက္ရက္စက္စက္ သတ္ျဖတ္ခဲ့တဲ့အတြက္ သံဃာနဲ႔ လူထုက ဘယ္ေတာ့မွ ဒီျမင္ကြင္းကို ေမ့ေပ်ာက္
လို႔ ရမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ေရႊဝါေရာင္ မ်ဳိးဆက္ေတြက ဘယ္ေတာ့မွ ေပ်ာက္ပ်က္ မသြားဘူးဆိုတာ ဦးဇင္း ယံုၾကည္ ပါတယ္”


အခု အရွင္ဘုရားတို႔နဲ႔ အတူ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသား တျခားဘယ္သူေတြမ်ား ပါေသးလဲဘုရာ့။ က်န္ေနခဲ့တာေရာ ရွိလား ဘုရား။

“အခုဦးဇင္းတို႔ က်ဳိင္းတံုက အက်ဥ္းသား အေယာက္ ၁၄၄
ဦးဇင္းတို႔ တေက်ာင္းလံုးကို စစ္တပ္က ဝင္စီး လိုက္တယ္။ ျမင္ကြင္းကေတာ့ ဒကာႀကီးရယ္
… အနိဌာ႐ုံပါပဲ။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းနဲ႔ပင္ မတူ
ေတာ့ပါဘူး။ သံဃာေတြကို ဝင္စီး၊ ဆြဲထုတ္တာ
ေတြဟာ ျမင္မေကာင္းဘူး။ တခ်ဳိ႕ ကိုယ္ေတာ္
ေတြဆိုရင္ ဆြဲခ်ေတာ့ သကၤန္းေတြလည္း မရွိ
ေတာ့ဘူး။ တခ်ဳိ႕ ဦးဇင္းေလးေတြဆို ႐ုိက္ႏွက္ ၿပီး တရိစာၦန္လိုပဲ ဆြဲထုတ္သြားတာ ဖိနပ္မပါ သဃၤန္းမပါ ကိုယ္လံုးတီးေတြပါပဲ။ စစ္ေက်ာေရး
ေရာက္မွ တခ်ဳိ႕ကို ျမင္ေကာင္းေအာင္ သကၤန္း
ေလးျပန္စီးေပးတာ။
ေယာက္ထဲက ယံုၾကည္ခ်က္နဲ႔ အက်ဥ္းက်ေနတဲ့သူက
ဦးဇင္းရယ္၊ ဦးဝင္းေဆြ - အင္းစိန္ NLD၊ ဦးသုတဉာဏ
(ေခၚ) ဦးသန္းေဇာ္၊ သူလဲ ဘုန္းႀကီးပဲ။ ကိုစိုးမင္းဦး
ေရႊျပည္သာ NLD လူငယ္အဖြဲ႔ကရယ္ပဲ ပါပါတယ္။ အထဲမွာ
ေရႊဝါေရာင္တုန္းက က်တဲ့ သံဃာ ေလးပါး က်န္ေနခဲ့
ေသးတယ္”


ႏိုင္ငံတကာနဲ႔ ျမန္မာအတိုက္အခံအဖြဲ႔ေတြက
ယံုၾကည္ခ်က္ ေၾကာင့္ အက်ဥ္းက်ေနၾကတ့ဲ သံဃာေတာ္ေတြနဲ႔ လူပုဂၢိဳလ္ေတြကို လႊတ္ေပး
ဖို႔ မၾကာခဏ တိုက္တြန္း ေျပာဆိုေပမယ့္
လည္း ျမန္မာအစိုးရက ျမန္မာႏိုင္ငံ အက်ဥ္းေထာင္ေတြထဲမွာ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသား မရွိပါဘူးလို႔ ကာကြယ္ေျပာဆိုေနတာ ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး။


“ႏိုင္ငံေရးဆိုတာႀကီးကိုေတာ့ ဦးဇင္းတို႔က သိပ္ၿပီးေတာ့ စာမဖြဲ႔တတ္ ပါဘူးဗ်ာ။ ဒါေပမဲ့ ဦးဇင္းက ယံုၾကည္ခ်က္ ဆိုတာကိုေတာ့ အရမ္းႀကိဳက္တယ္ဗ်။ ဥပမာဗ်ာ … ရဟန္းဝတ္ထားတဲ့ ရဟန္းတပါးဟာလည္း လြတ္ေျမာက္မႈပဲ၊ ကားဒ႐ုိင္ဘာ တေယာက္ကလည္း သူ႔လြတ္ေျမာက္မႈ အတြက္ ႀကိဳးစားေနတာပဲ။ ဆိုက္ကားသမားလည္း ဆိုက္ကားသမားက လြတ္ေျမာက္မႈ အတြက္ ႀကိဳးစားေနတာ။ အကုန္လံုးက လြတ္ေျမာက္မႈ အတြက္ခ်ည္းပဲ။
အဲဒီေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ကလည္း ျပည္သူေတြ ခံစားေနရတဲ့ ဒုကၡေတြ ကင္းေဝးေအာင္ ယံုၾကည္ခ်က္နဲ႔ လုပ္ၿပီး
ေထာင္ထဲက်လာတာပဲ ဒါပဲ ေျပာခ်င္တယ္။ သူတို႔အစိုးရ အေနနဲ႔ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားဆိုတာ မသံုးခ်င္ေပမယ့္ ယံုၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္ အက်ဥ္းက်ေနတဲ့ လူေတြဆိုတာ ကိုေတာ့ လက္ခံရလိမ့္မယ္”


ေထာင္ထဲမွာေရာ က်န္းမာေရး၊ စာဖတ္ခြင့္နဲ႔ စားဝတ္ေနေရး အခက္ခဲ့ေတြ ႀကံဳေတြ႔ရတာမ်ား
ရွိလားဘုရား။


“ေရြးေကာက္ပြဲ မစခင္ကာလေလးမွာ အဲဒါေတြက ေတာ္ေတာ္ေလး ေကာင္းခဲ့တယ္ဗ်။ ေရြးေကာက္ပြဲၿပီး သြားေတာ့ အဲဒါေတြက ျပန္ခက္ခဲလာတယ္ဗ်။ ေထာင္မႉးႀကီး ဦးေဇာ္ဦးကေလ ေနာက္ပိုင္း က်ဳပ္တို႔ကို လုပ္မေပးခ်င္ေတာ့
ဘူးဗ်။ ခ်ဳပ္ခ်ယ္မႈ အပိုင္းေတြက ပါလာတာေပါ့ဗ်ာ”

“သူတို႔ ေထာင္ဝန္ထမ္း တေယာက္က သူစားဖို႔ မုန္႔ဟင္းခါးတပြဲ သယ္လာတယ္။ အဲအခါမွာ ဦးေဇာ္ဦးက ဘာလုပ္
လဲ ဆိုေတာ့ ဒီမုန္႔ဟင္းခါးကို ေပးမသယ္ဘူး။ စားခ်င္ရင္ ေထာင္ဗူးဝမွာပဲစား။ ဟိုေရာက္ရင္ မင္းက ႏိုင္ငံေရးသမား
ေတြ ေကြ်းရင္ ေကြ်းမယ္ဆိုတဲ့ သေဘာေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒါမ်ဳိးေတြေတာ့ ရွိတယ္ဗ်။ ေရြးေကာက္ပဲြ မတိုင္ခင္ကေတာ့
ေတာ္ေတာ္ေလး အဆင္ေျပတယ္။ လုပ္ေပးတယ္။ ဘာသေဘာလဲေတာ့ မသိဘူးေပါ့ဗ်ာ”

“ေနာက္တခုက ဦးဇင္းက ေထာင္ထဲမွာ ကဗ်ာ အပုဒ္ ၆၀ ေလာက္ရွိတယ္ ေရးထားတာ။ သူတို႔က သိမ္းထားေပး
မယ္ဆိုၿပီး ယူထားတာ အခုေထာင္က ထြက္ေတာ့ သြားေတာင္းတာ။ ေထာင္ပိုင္ႀကီးစီမွာ လိုလို၊ ေထာင္မႉးစီမွာ လိုလိုနဲ႔ ေဘာ္လီေဘာ ပုတ္ေနၾကတယ္။ က်ဳပ္ကေတာ့ ေထာင္ပိုင္ႀကီးနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ျပန္ေတြ႔ေအာင္
ေစာင့္ၿပီး က်ဳပ္ကဗ်ာေတြ မရရေအာင္ ျပန္ယူမယ္”


အရွင္ဘုရားတို႔ အေနနဲ႔ ေထာင္ထဲမွာ စာေစာင္ေတြလဲ ဖတ္ခြင့္ရတယ္ဆိုေတာ့ အစိုးရသစ္ရဲ႕
လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို အားရေက်နပ္တာေတြ ရွိလား။ လက္ရွိ အုပ္ခ်ဳပ္ေနတဲ့ သမၼဦးသိန္းစိန္ကိုေရာ အယံုအၾကည္ ရွိပါသလား ဘုရား။


“ဦးဇင္းရဲ႕ တပါးထဲ အျမင္ကို ေျပာပါ ဆိုရင္ေတာ့
ဦးဇင္းရဲ႕ တပါးထဲအျမင္ကို ေျပာပါ ဆိုရင္
ေတာ့ ေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ။ ဟိုအရင္က
ဆိုရင္ သေဘာက ဘာမွလုပ္လို႔ မရဘူး
ဗ်ာ။ ခုဆို ျမစ္ဆံု စီမံကိန္း ရပ္နားလိုက္ရ
တယ္။ အေစာပိုင္းက ဆိုရင္ သူတို႔ဘာ
သူတို႔ လုပ္ထားတဲ့ ကိစၥဗ်ာ။ အခုလို ျပည္သူ လူထု အသံကို နားေထာင္ၿပီးေတာ့ လုပ္တယ္ ဆိုတာ ေကာင္းတယ္လို႔ ဦးဇင္းကေတာ့ ယူဆတယ္။ ေရွ႕ေလွ်ာက္လည္း ႏိုင္ငံေရး
ပဲ လုပ္လုပ္၊ စီးပြားေရးပဲ လုပ္လုပ္ အလိုက္ အထိုက္ေတာ့ ေကာင္းမယ္လို႔ ထင္တာေပါ့
ဗ်ာ။
 ေကာင္းပါ တယ္ဗ်ာ။ ဟိုအရင္က ဆိုရင္ သေဘာက ဘာမွလုပ္လို႔
မရဘူးဗ်ာ။ ခုဆို ျမစ္ဆံုစီမံကိန္း ရပ္နားလိုက္ရတယ္။ အေစာပိုင္းကဆိုရင္ သူတို႔ဘာသူတို႔ လုပ္ထားတဲ့ကိစၥဗ်ာ။ အခုလို ျပည္သူလူထု အသံကို နားေထာင္ၿပီးေတာ့ လုပ္
တယ္ ဆိုတာ ေကာင္းတယ္လို႔ ဦးဇင္းကေတာ့ ယူဆတယ္။
ေရွ႕ေလွ်ာက္လည္း ႏိုင္ငံေရးပဲ လုပ္လုပ္၊ စီးပြားေရးပဲ
လုပ္လုပ္ အလိုက္အထိုက္ေတာ့ ေကာင္းမယ္လို႔ ထင္တာ
ေပါ့ဗ်ာ”

“အခုဆိုရင္ အရင္တုန္းက ဦးဇင္းတို႔အေနနဲ႔ အာဇာနည္ေန႔၊ လြတ္လပ္ေရးေန႔ ေတြၾကမွ ရွားရွားပါးပါးျမင္ရတဲ့ ဒကာမ ႀကီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဆိုရင္ အခု ဂ်ာနယ္ေတြေပၚ
မွာ ျပည္သူေတြ ျမင္ခြင့္ရေနၿပီဗ်ာ။ အဲဒါေၾကာင့္ ဒီေလာက္
ထိေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ အေနနဲ႔ ေကာင္းတယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္”


ဦးသိန္းစိန္နဲ႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္တို႔ ေတြ႔ဆံုၾကတဲ့ အေပၚမွာေရာ အရွင္ဘုရားတို႔ အျမင္က ဘယ္လို ရွိပါသလဲဘုရား။

“မတူတာေတြကို ညွိၿပီးေတာ့ ေပါင္းတယ္ ဆိုတာကေတာ့ဗ်ာ။ ေတာ္ေတာ္ႀကိဳက္ပါတယ္ ဦးဇင္းတို႔က ဘုန္းႀကီး ဆိုေတာ့ေလ တျခားဟာေတြလဲ သိပ္မေျပာခ်င္ပါဘူး။ အာဏာပိုင္ေတြအေနနဲ႔ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေဒၚစုနဲ႔ ညွိညွိႏိႈင္းႏႈိင္း လုပ္မယ္ဆိုရင္ ဦးဇင္းတို႔ က ႀကိဳက္ပါတယ္”


အရွင္ဘုရားအေနနဲ႔ ခုထြက္လာၿပီးတဲ့ေနာက္မွာေရာ ရဟန္းအျဖစ္နဲ႔ ဆက္ေနသြားမလား။ လူဝတ္ေၾကာင္ ဘဝနဲ႔ ေနဖို႔ရွိလား။ ႏိုင္ငံေရး၊ လူမႈေရး ကိစၥေတြမွာ ဆက္လက္ လုပ္ကိုင္ဖို႔ေရာ ဆႏၵရွိလား ဘုရား။

“ဦးဇင္းတို႔က သဃၤန္းေတြ ဆြဲခၽြတ္၊ ႏိွပ္စက္ခံ ကာလေတြကတည္းက သဃၤန္းကိုသာ ခၽြတ္တာ ဦးဇင္းတုိ႔က သိကၡာခ်ၿပီး ထြက္ထားတာ မဟုတ္ဘူး။ လူမထြက္ဘူး။ ဦးဇင္းပဲ။ ျမတ္စြာဘုရား လက္ထက္က ဗာဟီယဒါ႐ုစိ
ပရိဗိုဇ္ဆို ဓါးျမတိုက္ခံရလို႔ သစ္သားေတာင္ ပတ္လာရေသးတာ။ ဦးဇင္းတို႔ အခုဝတ္ထားတဲ့ အဝတ္အစား
ဆိုတာ ဟီရိ၊ ၾသတၱပၸတရား အကုန္လံုးလဲ လံုတယ္ေလ။ ဒါအက်ဥ္းထဲ အၾကပ္ထဲမွာ လုပ္လာတဲ့အခါေပါ့။
ဒါေပမဲ့ က်ဳပ္က အခုခ်ိန္ထိ ဘုန္းႀကီးပဲ။ ပ်ံေတာ္မူရင္လည္း ဘုန္းႀကီးပဲ။ ေနာင္ဘယ္အခ်ိန္ ထိပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘုန္းႀကီး ဘဝနဲ႔ပဲေနမယ္လို႔ပဲ ဆံုးျဖတ္ထားတယ္”


အရွင္ဘုရားကေတာ့ အခုလက္ရွိ ကိုယ္ေတြ႔ႀကံဳခဲ့ရသူျဖစ္ေတာ့ ေထာင္ဆိုတဲ့ အရာဟာ ရဟန္း၊ သံဃာေတာ္ေတြ အတြက္ ဘယ္လိုအရာမ်ဳိးလို႔ ဆိုလိုခ်င္ပါသလဲဘုရား။

“မေရာက္သင့္ မေရာက္ထိုက္တဲ့ ေနရာေပါ့ဗ်ာ။ ဦးဇင္းအျမင္ကေတာ့ ေထာင္ဆိုတဲ့ အရာဟာ ေလ့လာမႈအေနနဲ႔လဲ မသြားသင့္ဘူး။ အခုလို အက်ဥ္းသားအေနနဲ႔လည္း မေရာက္သင့္ဘူးလို႔ ျမင္တယ္။ ေထာင္ဆိုတာႀကီးက အရာ
အားလံုးကို ခ်ဳပ္ေႏွာင္ထားတဲ့ အရာႀကီးဗ်ာ။ ေနာက္ပိတ္ဆံုး အေနနဲ႔ ဦးဇင္းတို႔သည္ သိကၡာမခ်ဘူး ဟုတ္လား။ အဲလိုေနတဲ့ အခါမွာ ေထာင္ပိုင္လာတဲ့ အခါမွာ ထိုင္ေပးရတာတို႔ ဘာတို႔ ရွိတာေပါ့ဗ်ာ။ သူ႔တို႔အေနနဲ႔ ဘုန္းႀကီး
ေက်ာင္း ေရာက္ရင္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း။ အာဏာပိုင္ထဲေရာက္ရင္ အာဏာပိုင္ စည္းကမ္း ဆိုတာ ရွိတယ္ဗ်။
အဲေတာ့ သူတို႔အတြက္လည္း အရမ္းအျပစ္ႀကီးတယ္ဗ်။ က်ဳပ္တို႔ အေနနဲ႔ကလည္း အရမ္းအျပစ္ႀကီးတယ္ဗ်။
အဲေတာ့ က်ဳပ္ကေတာ့ ဘယ္လိုဘုန္းႀကီးပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ဒီဘဝမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ေနာင္ဘဝမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေထာင္ထဲမွာ ဒီလိုသံဃာေတြကို ဘယ္ေတာ့မွ မေတြ႔ပါရေစနဲ႔လို႔ ဦးဇင္း ဆုေတာင္းခဲ့တယ္ဗ်ာ”


အစုိးရသစ္က အက်ဥ္းသားေတြကို အခုလိုလႊတ္ေပးလိုက္တဲ့အေပၚမွာ ဘယ္လိုျမင္လဲ။

“ျမတ္စြာဘုရား လက္ထက္ကေတာင္မွ ပါဒသမင္ဗ်ာ၊ ဘုရားေရွ႕မွာ သူငိုတယ္။ ရယ္တယ္ ဆိုတာ ျဖစ္တယ္။ အခုလည္း ဦးဇင္းတို႔လည္း ငိုတယ္၊ ရယ္တယ္ပဲ ျဖစ္ခ်င္တာဗ်။ ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ ဆိုလိုတာက
ခုလႊတ္တာ က်ဳပ္တို႔အဖြဲ႔ေတြ အကုန္လံုး မပါခဲ့ဘူးဗ်။ မပါခဲ့ေတာ့ ဦးဇင္းတို႔အဖြဲ႔ေတြ အရမ္း ဝမ္းနည္းရတာ
ေပါ့ဗ်ာ။ ရယ္တယ္ ဆိုတာကေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ အျပင္ေရာက္လာတဲ့အခါ ဦးဇင္းတို႔ မိသားစုေတြ၊ ေဆြမ်ဳိး အသိုင္းအဝိုင္းေတြနဲ႔ ဆံုၾကရမွာဆိုေတာ့ ဦးဇင္းတို႔အေနနဲ႔ အဲဒါေတာ့ အရမ္းဝမ္းသာပါတယ္”
အျပင္ေလာကမွာ ဝိနည္းေတာ္ေတြနဲ႔ ေနထိုင္ေနၾကရတဲ့ ရဟန္း၊ သံဃာေတြဟာ ေထာင္ထဲေရာက္သြား
တဲ့ အခါမွာ ႀကံဳေတြ႔ရတဲ့ အခက္အခဲေလး မိန္႔ပါလားဘုရား။


“အကုန္လံုးပါပဲဗ်ာ။ ေထာင္ထဲမွာက အျပင္ေလာကနဲ႔က တျခားစီပဲဗ်ာ။ အျပင္မွာ ဘုန္းႀကီးမ်ားစြာက ဟင္းေလး အဆင္ေျပေျပ စားေနရေပမယ့္ ေထာင္ထဲမွာက တာလေဘာနဲ႔ ၿပီးေနခဲ့ရတဲ့ ရက္ေတြက အမ်ားႀကီးပဲေလ။    က်ဳပ္ဆိုရင္ဗ်ာ ေနေတာ့ အညာသား၊ မုံရြာသား။ ေနေတာ့ ရန္ကုန္၊ ပို႔ေတာ့ က်ဳိင္းတံုဆိုေတာ့ ကဲဘယ္ႏွယ့္လုပ္ၾကမတုန္း။ မိသားစုက ဘယ္လိုလာမတုန္း၊ ဘယ္လိုလုပ္ အဆင္ေျပမတုန္း ဒါေတြရွိတာေပါ့ဗ်ာ”

0 comments:

Post a Comment